Pozivamo da se predstavite, pošaljite nam svoju fotografiju i par zanimljivih rečenica o sebi, što vam je važno, zašto volite svoj posao, kako vidite odgoj i obrazovanje…
Projekt Naši ljudi ima za cilj predstaviti vrijedne i kreativne pedagoške radnike na stranicama facebook stranice Ogranka https://www.facebook.com/HPKZBjelovar/
Krenule su prijave projekata u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju s ciljem da ih prezentirate na našem susretu koji će se održati 8. svibnja 2025. godine u velikoj vijećnici Bjelovarsko-bilogorske županije. Prijave su do 22. travnja 2025.
U planu je i digitalni zbornik radova, potvrde za sudjelovanje i za članstvo u strukovnoj udruzi te za kolegijalnu podršku.
Stručni skup Osjećaji u školi izazvao je veliki interes pedagoških djelatnika/ca. Sonja Jarebica podijelila je puno životnih iskustava u radu s djecom i mladima, ali i odraslima, potaknula na brigu o emocijama i to kroz brojne konkretne primjere. Podsjetila nas je koliko je važno da se učenici osjećaju sigurno i podržano u školskom okruženju kako bi mogli razvijati emocionalnu inteligenciju i učinkovito se nositi s različitim osjećajima te samom time biti uspješniji i zadovoljniji u životu općenito.
Skup je održan u Veleučilištu u Bjelovaru 27. 3. 2025. u organizaciji III. osnovna škola Bjelovar i Ogranka HPKZ-a Bjelovar te uz podršku Veleučilište u Bjelovaru. Za organizaciju su bile zadužene Mirjana Skukan, psihologinja u III. osnovnoj školi Bjelovar, ravnateljica iste škole Suzana Turković i Ornela Malogorski u ime Ogranka HPKZ-a te su na početku održale nekoliko uvodnih riječi o važnosti edukacije stručnjaka i preventivnim programima u školi Svojim dolaskom počastila nas je dekanica VUB-a Tatjana Badrov.
Dragi učitelji, nastavnici, odgojitelji, odgajatelji, ravnatelji i stručni suradnici,
ispričajte svoju priču, iznesite na vidjelo svoju spisateljsku kreativnost i sudjelujte u ovom prvom natječaju za kratku učiteljsku priču u organizaciji Ogranka HPKZ-a Bjelovar
Tema ovogodišnjeg natječaja:Dobar, loš, jao!
Propozicije natječaja:
na natječaj se mogu prijaviti autori/ce koji rade ili su radili u odgojno-obrazovnoj vertikali od predškolske do srednjoškolske razine
prihvaćaju se samo prethodno neobjavljene priče
svaka autorica/autor može prijaviti najviše jednu priču
priče duljinom ne smiju prelaziti 6000 znakova s razmacima
priče trebaju biti napisane na računalu, hrvatskim jezikom (standardni ili zavičajni), lektorirane i poslane u formatu .doc ili .docx (Times New Roman; veličina slova 12, prored 1,5)
drukčije poslani radovi neće biti uzeti na razmatranje
natječaj je otvoren od 1. veljače do 1. svibnja 2025. godine. Radovi pristigli nakon navedenog roka neće se razmatrati.
prosudbeno povjerenstvo izabrat će tri najbolje priče i obavijesti autore tijekom rujna 2025.
ostale priče po prosudbi povjerenstva zajedno s nagrađenima bit će objavljene u elektronskom zborniku: KUP –Kratka učiteljska priča – Dobar, loš, jao! na stranici HPKZ Ogranak Bjelovar https://hpkz-ogranak-bjelovar.com.hr/
sudjelujući u Natječaju, autor/ca odobrava da se osobni podaci (ime i prezime, priča) koriste u svrhu održavanja, provođenja i promocije ovog Natječaja
Veselimo se vašem sudjelovanju.
Za sve dodatne informacije javite se na e-amil kup.hpkz.bj@gmail.com ili ogranak.hpkz.bj@gmail.com
16. siječnja 2025. održali smo odličan četverosatni stručni skup na temu rada s darovitom djecom i učenicima u našim vrtićima i školom. U online okruženju gdje se okupilo stotinjak kolegica i kolega iz cijele Hrvatske slušali smo predavanja prof. emerite Majde Rijavec, pedagoginja dr. sc. Zdenke Brebrić i Ornela Malogorski, prof., psihologinja Mirele Ileković, univ. spec. psih. sav. i Mirjane Skukan, prof, te odgojiteljice Anite Grunhut. Hvala svima na sudjelovanju i odličnim evaluacijama koje možete i ovdje pročitati. Edukaciju su organizirali ŽSV za Građanski odgoj i obrazovanje i srodne međupredmetne teme čije je sjedište u Komercijalna i trgovačka škola Bjelovar te Ogranak HPKZ- a Bjelovar.
Voditeljica skupa je bila Ornela Malogorski, prof.
Teme i predavačice:
Daroviti u fokusu, Ornela Malogorski, prof.
Daroviti i škola, prof. emerita Majda Rijavec
Jesmo li spremni? – izazovi rada s darovitima i primjer modela rada u osnovnoj školi, dr. sc. Zdenka Brebrić i Mirela Ileković, univ, spec, psih. sav.
Poticanje razvoja rane darovitosti u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju – iskustva iz prakse, Mirjana Skukan, prof. psihologije i Anita Grünhut, odgojiteljica
Evaluacija skupa:
Sve je bilo odlično. Hvala za sjajan skup. Jedna od najboljih.
Vrlo korisne teme skupa.
Odličan skup, itekako potreban
Uvijek bez greške organizirana predavanja, u kojima je naglasak na kvaliteti a ne kvantiteti.
Beskrajno zahvalna za ovaj divni stručni skup.
Odlična predavanja!
Potrebno je više edukacija o darovitima i radu s darovitom djecom.
Izlaganja su bila izvrsna, poticajna i svrhovita.
Izvrstan stručni skup, zanimljiva tema i odlični predavači. Izvrsni primjeri prakse.
Vrlo zanimljiva tema, predavači odlično pripremljeni.
Hvala organizatorima i predavačicama na svemu, bilo je zaista izvrsno! Korisno, informativno i stimulativno!
Izvrstan stručni skup, izvrsne predavačice!!!
Izvrstan skup s vrlo zanimljivom i uvijek aktualnom temom. Predavači stručni i izvrsno pripremljeni. Hvala!
Budite i dalje ovako aktualni, primjereni i poučni.
Hvala dobrim ljudima koji s toliko entuzijazma BESPLATNO ulažu svoje znanje, vrijeme i energiju za razvoj potencijala darovite djece. Sramota da vlasti (na svim razinama) nemaju dovoljno sluha za toliki trud i rad.
Organizacija stručnog skupa bila je vrlo kvalitetna. Sve pohvale za trud i angažman, veselim se budućim skupovima! Odlični predavači…
Smatram da je ovaj stručni skup trebao biti održan u živo
Svaka čast na uvijek zanimljivoj temi, organizaciji, pozvanim stručnjacima
Sve pohvale za rad, trud i dijeljenje i prenošenje znanja i prakse.
Često se u zbornicama susrećemo s rečenicom: „Inteligentan je, sposoban, a problematičan.“ Ali tu staje priča. Ovo je vrlo važna i aktualna tema, ali i tema s margine obrazovanja o kojoj se, nažalost, ne govori u zbornicama zbog ostalih izazova s kojima se svakodnevno susrećemo i zamaramo. Darovitost je tema izuzetne važnosti jer zahtijeva bolju prepoznatljivost i sustavnu podršku u obrazovanju i širem društvu. Vidi se i da postoji potreba za edukacijom učitelja o prepoznavanju darovitih učenika što je ključno za rano otkrivanje potencijala. Moramo se educirati da bismo lakše mogli surađivati s psiholozima i pedagozima u našim školama. Zato je ovaj stručni skup vrijedan. Ovakvi skupovi, zajedno s dodatnim programima stručnog usavršavanja, ključni su za podizanje svijesti i poticanje kvalitetnog rada sa svim učenicima. Hvala na stručnom i praktičnom pristupu temi.
Više primjera dobre prakse
Svaka pohvala za temu i rad s učenicima koji to najviše i zaslužuju.
Sve pohvale za odabir teme i predavača.
Sva predavanja bila su izuzetno zanimljiva i korisna. Hvala.
Sve je bilo izvrsno i jako lijepo organizirano. Pohvala svim predavačicama.
Velika hvala na ovakvoj cjelovitoj edukaciji, punoj praktičnim primjera i prijedlozima dobre prakse! Učiteljica sam njemačkog jezika i zaista nam nedostaje tako nešto.